Heldag på stranden

Känns som man inte gör speciellt mycket på en dag samtidigt som man gör så många olika saker att man inte minns allt. 

Igår började Stella och jag med Yoga, eller kanske mer andning. Instruktören var väldigt spirituell och det var bara stella och jag där så var lite flummigt, speciellt för Stella. Då är det skönt att va tvånoch inte prata samma språk ändå så vi kunde låssas lite. 

Jj och Richard tog en liten mini promenad, men igen… man vet aldrig vad som gömmer sig i skogen så dom vände snabbt. 

Så möttes vi på frukosten. 

Det är ingen stor buffé men vi har hittat det vi gillar. Chiapudding med youghurt och müsli. Ägg och så äter barnen minst 5 små bitar av en typ sockerkaka, den är supergod.  


Sen blev det stranden, där är det tre på rad, rita i sanden, Bada, tricksa med boll etc som gäller. Stella å jag gick bort å köpte smoothie och iskaffe på baren vi var igår, så blev jag kvar och tog en massage. 

Thaimassage och det är mer trycka och stretcha än kända och massera. Men kändes som att det var det jag ville, skönt att stretcha ut hela kroppen. 

Lunchen blev och här idag igen och Richard bytte av mig med massage. 

Fyllda av energi och mat körde vi en mot en dueller på stranden och spring tävling. Jag springer visst saktast i familjen nu! Så två nöjda barn, inte minst jj som oxå slog mig. 


På kvällen var det drinkar och brasa på stranden följt av grill buffé till middag. Väldigt mysigt och gott.

Kommentera här: