Besökte lilla familjen och Marknad

Vaknade som sagt 4 igår men fick både tränar å jobbat innan jag väckte familjen. Väldigt skönt att få gjort sånt utan dåligt samvete att någon väntar på mig eller att jag missar något. 

Jag hoppas att jag inte ska behöva jobba så mycket men morgonpromenaden på stranden tar jag gärna. 

Efter frukost packade vi ihop oss och åkte till Ida och Sebastians hotell. Hängde där hela dagen och barnen bodde o poolen. Fanns en vatten rutschkana där som dom hade det kul i. Toppendag och vi hade gärna haft några fler dagar ihop. Men dom åkte hem senare på kvällen. Vi åkte direkt till marknaden och shoppade en hel del. 
För 4 år sedan fanns det noll intresse och jag minns inte att jag köpte något. En klänning till stella och kanske en fotbolls tröja till JJ. Men tror inte jag var speciellt intersesad. Tycker ju om marknader, men går gärna bara å kollar och köper hellre saker i matväg. 

I år var det lite svårt att komma igång men efter att vi köpt första saken släppte det och det blev många fotbollströjor til jj och krimskrams till stella. 
Jag köpte ett par tränings-shorts, -tröja och badtofflor. Å även för Richard blev det träningskläder. 
(null)

(null)

(null)
(null)




Kommentera här: