5-åring in da house

Så äntligen kom dagen! S vaknade mitt i natten och kom in till oss. Sa att hon drömde mardrömmar men kanske ville hon oxå kolla om det var morgon. 
Lite för tidigt så hon fick somna om en stund till. Men strax efter sex när hon vakna var det inte lönt att få hon att somna om. 
Vi gick och gjorde i ordning frukost och så blev det sång, paket och frukost på sängen. 
Den lilla 5-åringen låssades sova när vi kom in:)
Å många paket blev det och en lyckad morgon med en lycklig tjej. 
Efter jobbet var det inte mycket tid även fast jag åkte hem tidigare. Köpte färdiga pannkakor för att få ihop en pannkakstårta till middag. Å så hämtade både Richard och jag barnen idag. Med oss hade vi en ny cykel, jag kände mig så ivrig att det nästan kunde varit min födelsedag:) 
Sen är det ju en vanlig måndag så dans på schemat som vanligt.
(null)

Kommentera här: