Underbart är kort

Fredagen avslutadedes ju trotts seg start väldigt bra. Tog oss ut på lite shopping till barnen, mestadels trosor och strumpor faktiskt så ingen kul shopping. 
Senare ordnade Annika med plockmat och så när barnen sov tog Richard och jag en promenad. Så vi fick ju ut lite av dagen tillslut.

Igår började vi dagen på stranden med barnen, letade sjöglas och byggde sandslott. Stranden är helt topp men havet var för kallt för att bada. Tyvärr är även poolen allt för kall så bada har det inte blivit speciellt mycket av.
Sen tog vi oss till Ocean Club allihopa. Kul tycker jag och toppen att barnen och Kent och Annika kunde bli med. Var inget problem och dom hade det supermysigt även dom (barnen). Å sen fick dom följa med Kent och Annika hem å vi åkte hem till Ace och Kristina. Jag körde så blev en lugn kväll för mig. Fick med mig lite av allt och vilken toppendag med både stranden, marbella och en bra middag på kvällen utan att egentligen behöva välja bort något. 
(null)


  Sista dagen idag och det var åtminstånde 3 dagar för lite. Det jag skulle vilja ha lite mer tid till är några fler timmar på stranden, långpromenad, gå i matbutiken och handla till en god lunch och en sväng på Zara i lugn och ro.
Herregud så otacksamt när vi ändå fått göra allt ovanstående och jag ändå bara vill ha mer! 
För idag var vi ändå på stranden i några timmar, bjöds på en god lunch som Annika lagade och så var vi på tivoli med barnen. Så är ju egentligen supernöjd med dagarna.
Imorgon bär det av tidigt hemåt. (null)

(null)

(null)

Kommentera här: