Lång helg

Blev en långhelg då Barnehagen var stängd idag. 
Å helgen har verkligen känts lång då vi har hunnit med en hel del. Fredagen blev bara en kort dag för barnen i Barnehagen. Blev en lite bricka ute till middag och vi kunde sitta ute å njuta i solen. 
(null)

På lördagen var det lek hemma dagen lång. Känns bra med studsmatta, lekstuga och sandlådan rätt över vägen och barnen donar å leker mycket på egen hand. Extra kul såklart med besök. På eftermiddagen åkte familjen Hannah hem och jag började rensa lite ogräs och fixa lite. En jogg med Stella cyklandes bredvid hann vi oxå med. Njuter sååå att vara hemma och dona. 
(null)


Söndagen blev oxå lite av en fixardag. Men bara små enkla project. Skulle kunna lägga tid på större projekt oxå men det är så mycket man vill. 
Richard var sugen på klätterpark så han åkte med Stella dit. JJ och jag åkte till plantasjen och köpte jordgubbsplantor och lite andra frön innan vi mötte upp dom andra på klätterparken. Dom tyckte det var kul och bra aktivitet för stora och små.  (null)

(null)

(null)

Så idag då, ännu en hemmadag. Lite fuskigt dagar som dessa när vädret är på topp och dagen har varit härlig på alla sätt och vis att "tvingas" vara hemma. Jobbade undan det viktigaste igår så jag inte skulle känna mig allt för stressad idag. Så har jag bara vart online och svarat på det viktigaste under dagen. 
Började morgonen med en spontan skattjakt. Var barnen som letade skatter å då tyckte jag att det skulle va kul att göra det på riktigt. 
Lisa har varit här och lekt på eftermiddagen och så var det dans. Så har haft fullt upp idag. 
Efter dansen kom Charles hit och han fick åka rätt upp i badkaret efter en svettig fotbollsträning. Övernattning då Richard och Sebastian är ute och äter. 
Efter bok somnade alla barnen någongång när jag hölls med yoga. En ny rutin jag skulle vilja få på plats. Bok och sen står jag uppe på hallen utanför barnens rum och gör yoga. Idag funkade det.  (null)

(null)

(null)

(null)


Satte mig framför datorn men kände att jag inte orkade. Blev några rader här istället och nu lockar sängen väldigt. 

Kommentera här: