Ute i god tid

Richard å jag funderade på hur jag tänkte när jag bokade resa och vi skulle vara borta från varandra så länge. Konstaterade att det inte kändes lika länge när jg bokade men nu när vi väl skulle åka kändes det som vi skulle vara borta i en evighet... men tänkte inte mer på det. 
Jobbat på idag för att vara borta och nu är det även packat och klart.
Ringde oxå mamma för att växla några ord och precis i samma stund som vi skulle lägga på säger hon någonting om torsdag och jag rättar henne att vi kommer på onsdag. 
Hahaha, vilken tur för annars hade vi hoppat på tåget imorgon. Alltså verkligen så tur. Hade inte mamma sagt torsdag en gång så hade jag aldrig kollat biljetten. 
Så vi trodde alltså att vi skulle till Gävle i morgon men vi åker på torsdag. Stella blev ganska missnöjd när jag berätta det. 
Men eftersom jag inte behövde känna mig stressad ikväll så tog vi oss till centret och åt på Burger King till middag. Å känns ju lite knasigt att man blir glad när barnen tycker om cheesburgare. Tidigare har dom bara ätit Nuggets så jag tyckte att det var kul att dom åt cheesburger med god aptit. 
 
 
 

Kommentera här: