sommaren snart slut?

Förra veckan var intensiv. Mycket att göra på jobbet och hemma efter semestern och så hade vi besök i början av veckan och sen även ons-fre då Richards föräldrar var här.  Fick hjälp med barnen så vi kunde jobba på lite extra men på fredagen sa min kropp stopp... vet inte var det kom från men febern slog ut mig och halsontet gjorde mig liten och ynklig. Blev liggandes hela dagen men när jag vakna på lördagen var det bättre och var på benen igen, inte 100% men jämfört med fredagen så var jag frisk. 
Men sen har jag varit lat sedan dess, jobbat och gjort det vanliga men inte mer. Nu är jag nog helt frisk igen för jag börja känna mig lite rastlös. Projekt lekstuga borde fullföras men nu ska R bort i två dagar så då blir det ju ingenting gjort. 
Hoppas på att sommaren håller i sig och att vi kan få några varma dagar å kvällar igen.. känner att jag börjar ställa in mig på höst redan nu vilket är allt för tidigt.
Men jag tror egentligen att det beror på att det kommer bli en intensiv höst och det har börjat dra igång så smått. På något vis vill jag bara att vi ska vara där och kanske förbi det. Det är så många frågetecken som måste rätas ut som bara tiden kan göra. 

Kommentera här: