Min tur

Idag när R åkte iväg för att jobba var jag så sliten å trött att jag kunde ha somnat omedelbart trotts att R tog barnen i morse. 
Jag hade varit till lekparken med barnen och trodde att der var kaffesuget som gjorde mig knäsvag. 
Hur som helst blev det lite bättre med kaffe och när R kom hem gick jag å sov i en timme. Osäker på om jag bara var trött eller om det var nå annat på gå g. 
Vid fyra gick jag upp och orkade inte annat än att lägga mig på soffan, vad är nu detta. Två timmar senare låg jag å spydde. Tänker direkt på Stella, herregud, är det såhär hon har mått? 
För jag har ju ändå varit på benen idag och trott att jag bara varit extremt trött.
Richard började känna av samma så vi la barnen och gjorde själva kväller. 
Jag mår bra nu och känner mig inte alls sjuk så hoppas att det var allt..


Kommentera här: