Fredag

Veckorna går så fort... gör så mycket olika saker på jobbet och vipps är dagen slut. Idag var vi iväg och kollade in ett ställe för nästa års Kick-off, i år blir det ingen stor julfest som det brukar vara utan blir en lite mindre tillställning (men definetivt lika kul) i jobbets lokaler så tar vi en lite större och mer påkostad fest till nästa år. Tror båda tillställningarna kommer bli toppenbra.
Richard jobbade bara någon timme på dagen idag. Sen har han varit hemma och donat lite, hans mamma kommer imorgon så jag bad honom plocka bort lite jackor och skor i hallen så man kommer in genom dörren=)
Även han tog tag i träningen och var ut och joggade en sväng.
Efter jobbet mötte jag upp Richard så gick vi hem och åt innan han åkte iväg på födelsedagsfest. Det var bara fest för killarna som tur var för jag hade ingen ork att gå på fest, somnade till i soffan och vaknade pigg 20min senare. Då åkte dammsugaren fram och en tvätt in i maskinen. Dammade av lite och det känns bra att få allt iordning innan vi får gäst. Nu ska jag ta mig något gott och se slutet på Idol.
Trevlig helg!

Kommentera här: