Gravat lax

Tog en cykeltur ut till Smart Club efter jobbet. Köpte lax som jag filéade och gravade. Nu ska den ligga och gotta sig i kylen så ska vi göra toast med stekt gravlax och hovmästarsås i helgen. Det är Jennys recept och vi bara älskar det=)

Till middag idag blev det en chili con carne som Richard fick göra när jag hölls med laxen.
Richard ligger redan i sängen, han har gått upp "tidigt" två dagar i rad nu, redan klockan 07.19 har han stigit ur sängen så han e såå trött (ni hör ironin va?)

Tänk att jag blev gammal så fort. Om dagarna lyssnar jag på P1 (P4 på sin höjd), jag är less på all "radiomusik" och idag har jag ägnat tankarna åt kungafamiljen. Jag tycks vara den enda på jobbet som tycker om vårt kungahus och då hör det till saken att det bara är svenskar på jobbet.
Jaja, det är väl tid för mig att gå och lägga mig också, klockan är ju snart tio (som sagt, ni hör ironin va?)