Ombytta roller

Vanligtvis när vi är nere i Spanien och semestrar brukar det vara Richard och jag som ligger kvar i sängen när Kent och Annika åker iväg till jobbet, igår var det tvärtom. Nu är dom här på semester och vi måste gå till jobbet=)
Tränade innan jag åkte hem och lagade mat. Annika och jag hjälptes åt med tacos och de andra fick flytta grejer igen.
Blev middag med "hela" familjen här uppe, vad mysigt det är med nära och kära omkring sig, det är man inte så bortskämd med.. Börjar längta hem till Gävle och familjen riktigt mycket nu.

Imorse hade jag sovmorgon så vi var alla uppe på morgonkvisten, Kent och Annika åkte tillbaka till Sverige idag.
Mycket att göra på jobbet, så imorgon blir det övertid igen. Nu sitter jag och väntar på vår tennistid som är klockan nio. Behöver väl egentligen gå och lägga mig tidigt om jag ska jobba 7-18 imorgon men det var så länge sedan jag spelade nu.

Kommentera här: