Bebismys

Tog en liten morgonpromenad med mammsen i regnvädret och köpte nyårsmat. Vet inte riktigt vad det blir på nyår men mat ska vi väl ha=) Köpte lammracks och hummer så något ska vi nog kunna koka ihop.
Vet egentligen inte vad vi gjort idag men tiden går och nu känns det ju som det är dax att gå och lägga sig.
Kalle med familj kom förbi på eftermiddagen, Blev mest mys med Ellie måste jag erkänna, tyckte lite synd om Knutte där ett tag men måste få mysa med lillen så mycket jag bara kan innan jag åker. Nu luktar det bebis om mig och jag vill inte tvätta händerna utan vill ha kvar känslan och doften så längs som möjligt. Imorgon kanska jag kan gå ner till Charles när jag kommer hem och få lite ny bebislukt=)
Johanna och Daniel tittade förbi en sväng här på gammelstigen oxå, de var lite nyfikna på Ellie, hon fick snällt skickas runt från knä till knä. Men hon var så snäll och glad så det var inga problem. Kanske jag kan ta med henne hem?



Nu ska jag ta en liten promenad, tror vi blev fler på nyår så jag måste köpa en hummer och lite lamm till. Måste få köpt det idag så det hinner frysa in det om det ska färdas Gävle-Oslo imorgon och ska klara sig hela vägen.

Kommentera här: