Januari

Hur har då första året i 2024 varit. Kallt, riktigt kallt! Det har varit minst -10 hala tiden nästan men oxå ännunkallare rundt -17. 
Jag envisades med att cykla bara för att, och det går ju faktiskt. Sen när det bara är -10 känns det ju nästan varmt. 
Toaletten hemma fryser när det blir så kallt, så periodvis fungerar inte den. Blir ett projekt för våren. 
Även pool-locket slutade fungera och det tror jag oxå har med kylan att göra. Har oxå varit mycket snö så en kall och vit januari skulle man kunna säga. 
Men trotts snö och kyla är det fotboll i focus. Är uteträningar som blir inställda till barnens besvikelses men barnen går extra fotboll (nfa) två gånger i veckan (jj 3ggr) och det är inomhus. Så får nog med fotboll ändå, förmodligen för mycket.  
Richard var en sväng till Italien oxå men sånt är inga problem längre. Bara mysigt att få längta lite efter varandra.  
I övrigt rullar det mesta på, vi mår och har det bra. 
Cavour skulle starta projektet att få in investera till herre och dame butiken har vi beslutat oss för stänga ner. Så inge mer dame och det är såklart tråkigt!  
Men herre går bra och redan innan vi på riktigt startat jakten med att hämta in pengar har det hänt nya spännande grejer som vi tror kan ta Cvaour till nästa nivå. 

Så det är ständigt saker som händer, ena dagen är man lite stressad och andra dagen känns det mer harmonisk och hoppfullt.  

Kastar in ett gäng bilder oxå… ser att vi jobbat i kiosken med fotbollen en lördag. Så drog jag igång ett projekt med att göra hemmakontor uppe. Kanske inte kommer användas allt för flitigt men det bästa var kanske att få rensa lite.. jag är inte så bra det och måste ta det i omgångar.  
Men iaf skönt att få gå igenom. Sålde min fina sekretär som jag hade som liten, som oxå Stella haft. Lite ångest men när man såg hur lycklig den lilla tjejen blev som skulle få den kändes det så bra! 

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Kommentera här: