Spontanutgång

Jo ni läste rätt! Igår blev det faktiskt en spontan utgång för mig. 
Richard hade ju redan planerat att han skulle ut en sväng och eftersom det var YMEs event och att jag ändå jobbat på en hel del i veckan för att få i ordning skulle det ju va kul att få ta del av festligheterna oxå tänkte jag. 
Så slängde iväg ett sms till Ida i sista minuten och lämnade barnen där när det var läggtid. 
Guld värt och så kul att få dyka upp oanmäld på eventet. Var en lyckad kväll och kul å få träffa många av arbetskamraterna med respektive:) 
Vidare ut på taket på sten och ström och där fick jag dansa lite så då var jag så nöjd så. 
Trött idag men som tur var inte dålig som jag kan bli. Passade ju perfekt att barnen var iväg på kalas mellan 11-13 så blev en riktig slappardag fram till dess. Sen kliade det i fixarfingrarna så blev både dammsuga och skura golv och lite smått å gott innan dagen var slut.   
Härlig vårdag idag och Richard invigde julklappen idag. Kolgrillen rullades fram på framsidan och hn kunde stå i kvällssolen å grilla en fin bit oxfilé. Najs helg så här länge måste jag säga:) 

Godbitarna som gjort sig fina till kalaset.
(null)


Kommentera här: