Vardagen

Förra veckan var blöt och kall men denna veckan har bjudit på lite sol och även värmen är på väg, då är det najs att cykla till jobbet:)
Alltså missförstå mig inte, är själva cykelturen som är Najs. Inte att vars inne på ett lager i det fina vädret. 
Sedan flytten av lagret har vardagen känns stressig. Jag ställer klockan och går upp å gör i ordning mest möjligt så Richard kan länna barnen och jag kan trampa iväg. Så alarm på telefonen så jag inte glömmer tiden på jobbet och så direkt till Barnehagen. 
Hemma har jag en lång lista på saker jag vill fixa och som vanligt vill man göra allt nu. Saker som varit så i flera år vill jag fixa med en gång. Beror nog på att vi har målare hemma som fixar fasaden och taket och då vill man lixom göra allt fint. 
Lagt timmar på att googla fasadbelysning och när jag äntligen bestämde mig igår kom jag på att det kanske inte passar på huset. Jag har bara sett efter fina lampor, inte hur dom skulle  passa. 
Ungefär så rullar livet på just nu. Är ju egentligen himla bra ändå:) vi passar på att njuta dom stunderna vi kan. 

Obestämda lampan.. 
(null)



Lyxade till det på lördagen 
(null) 

Korvslukar Richard imponerar på publiken 
(null)

Klagar inte att jag fick just dom här två godbitarna i livet mitt <3
(null)

Kommentarer:

1 Ida:

Finaste små godbitarna 💙💗

Kommentera här: