Uppdatering

I veckan har Richard varit i Florens på jobb och barnen å jag har varit hemma. Jobb och barnehage så helt som vanligt och allt har gått väldigt bra. 
R var borta tisdag-torsdag så veckan bara sprang iväg. Stella blev med hem till Lisa en av dagarna och vi har kört på det i några veckor nu. Ena veckan blir Lisa med oss en dag och så tvärt om. 
Helgen har tillbringats hemma. JJ som varit duktig utan blöja på nätterna fick återfall så vi har tvättat, tvättat och tvättat. Täcken madrasser och allt. Så har jag "tagit ikapp" lite plock å städ. 
S var iväg på kalas igår och Richard tog JJ till lekparken. Jag fick 1,5 timme för mig själv och jag målade. Skönt att få fixa utan avbrott. 
Sen hade Ida styrt upp besök, Emelie och Endre med familj som det säker var 2 år sedan sist vi sågs. Trevligt!  Det var lördagen det. 
Å en regndag idag kom passande å vi alla har mer eller mindre varit inne hela dagen. Städat, pysslat och bakat. 
(null)

Kommentera här: