Semestern planerad

Tycker att vi varje år väntar in i det sista med att bestämma hur semestern skall planeras. Är ju lite som måste klaffa så är inte bara att ta det som det kommer. Men nu har vi ändå lyckas boka det mesta och trotts att jag ett tag hade lust att strunta i allt åkande så kommer vi göra vår "vanliga rutt". Men tycker vi fått till det bra i år då bilåkandet är kortat ner massor eftersom Gotlandsbåten går från Västervik och så åker vi till Nynäshamn när vi åker hem.
Bosjön-Västervik-Gotland-Gävle-Frankrike-Stockholm-Bosjön-Oslo är årets rutt.
Känns rimligt ändå:) 
Hinner träffa släkt och vänner, tälta och lyxa på franska rivieran. 
Är mycket som jag vill få gjort både hemma och på jobbet innan semestern. På hemmaplan försöker jag bli färdig med lekstugan, tror jag kommer fuska lite med målningen och bara måla en gång så då ska jag nog kunna bli klar ganska snart. Så får jag bara måla allt när det är på plats sen igen, eventuellt, eller kanske inte, vi får se, måla är tråkigt. 
(null)

Kommentarer:

1 Anonym:

Epic

Kommentera här: