Bra start

Så bortskämd jag känner mig. Första dagarna på semestern har verkligen varit såå bra. 
Vi började med god tid på Gardemoen så vi hann att äta i lugn och ro innan vi hoppade på flyget. Tog kvällsflyget fredag kväll så framme mitt i natten. Men resan gick superbra så gjorde inget att vi åkte på natten.
Här är det varmt och högsäsong som vi aldrig har upplevt förut. Kul att se och uppleva det oxå, lite mer liv å rörelse. 
Åt en jättegod middag på lördagskvällen och barnen som sov på dagen var med hela middagen. Igår blev det heldag med lyxig lunch i flera timmar mitt på dagen och sen träffade vi Ace och Kristina och var med dom på Playa Padre kvällen lång. Vilken toppendag.
Idag har vi faktiskt varit hemma i lägenheten större delen av dagen. Upp till poolen och ner till stranden en sväng men inga långa stunder. 
Brännmaneter i havet idag så dit var vi nästan bara och vände. Men det är så skönt att bara bara känner jag. Inga måsten som jag kan känna när vi är hemma.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera här: