Halvdag

Idag jobbade jag halv dag, kände att jag ville hem och packa. Jag började så smått packa i helgen men det var även en hel del annat på shemat. 
Annika som varit här förra veckan åkte hem på lördagen. Så fredagen slog vi ihop en middag allihopa här hemma. Blev ett helt bord fyllt av godsaker.  (null)

På lördagen skulle egentligen Richard jobbat men han behövdes inte så det var ju extra bra eftersom annars hade jag/vi aldrig fått upp studsmattan. Vi köpte en begagnad så det var lite kärvt att få ihop den. Men det gick tillsist med både hjälp från Lisas pappa och Sebastian. 
Lisa och Stella fick inviga den å sen har dom hoppat en hel del i helgen. Skönt att ha en egen ändå. Stor som bara den är den oxå, kanske tom för stor:) 
Gjorde ett försök med Lisa på övernattning men när mamma och pappa inte var här så ville hon tillsist åka hem. 
(null)

Igår blev det tvätt, tvätt, tvätt då JJ kissade i sängen. Så jag som tänkte packa kände att orken och tiden inte fanns. Istället var vi till lekparken och så var Ida och jag ut på en långpromenad och jag sköt upp packningen till idag. 

Imorgon bär det av till Spanien:) 

Kommentera här: