Några rader om helgen

Vi började helgen med att åka och bada hela familjen. Richard har varit iväg med Stella några gånger tidigare men det var länge sedan vi var iväg allihopa. 
John-John verkligen älskar att bada, tjoar och plaskar. 
På kvällen kom la familia förbi på en bit mat. Vi nattade barnen som vanligt och dom sina i vagnen och så åt vi när dom sov. Trevlig kväll! 

Idag fick jag sovmorgon och barnen sov ganska länge dom med. Men sen byttes vi av så Richard fick sova. 
Blev en promenad i det fina vädret med Ida för att söva barnen. 
Å på eftermiddagen kom Joakim förbi med barnen. 

Det var helgen i korthet, å mer blir det inte. 
Sötsuget tog precis över och jag öppnade en burk ananasringar, är man desperat då? Lite limekesam på det och jag måste erkänna att det eventuellt kommer ske fler gånger för det var gott! 

Kommentarer:

1 Hannah:

Hoppas inte mina små var alltför jobbiga med skrik & spyor. Jag är med nästa gång (om vi är välkomna igen🙈).

2 Hannah:

Hoppas inte mina små var alltför jobbiga med skrik & spyor. Jag är med nästa gång (om vi är välkomna igen🙈).

Svar: Inte alls! Å nu mumsar jag på era bullar:)
Klara Hägg

Kommentera här: