Bästa fröknarna

I morse när jag kom till dagis var jag bara tvungen att ventilera med fröknarna angående Stella. 
Jag är så otroligt nöjd med fröknarna på dagis, dom är fantastiska! 
Lugnade mig med att det var helt normalt, berättade historier om sina egna barn och sa att jag bara skulle säga till om jag ville ta ett möte eller på annat sätt behövde hjälp. 
Idag när jag skulle hämta var det nog inte långt ifrån ett utbrott, det låg och  bubblade. 
Precis som igår blev hon glad å se mig men när vi väl skulle gå vill hon stanna. Då började gnället och hade det inte varit för att Liss och Elin (fröknarna) hjälpte mig med att säga hej då till Stella, gå med henne till grinden och vinka vid staketet hade jag nog fått uppleva samma som igår. Idag gick det men hon tjatade om att få gå tillbaka till barnehagen helt till jag fick henne till att vilja gå till lekparken istället. 

Även fast det känns som att det är en själv som gjort nå fel och att det omöjlig kan vara normalt att en tvååring kan bli så arg och galen så gissar jag på att det är fler föräldrar som upplever liknande. Tror faktiskt jag ska googla lite för på något sätt känns det bättre att få läsa om andras barn och liknande situationer. 

Med bestämda steg till dagis..



Kommentera här: