Lager-rum

Ikväll förvandlades ett av våra rum till ett lager. Det är tur att vi bor stort så att vi har ett rum ståendes. Är ju perfekt nu när saker ska lagras till nästa showroom ska fyllas. 
Jag tycker att det är lite kul faktiskt, igår kom det tre paket med bud och idag kom ytterligare ett. Det är jättespännande även för mig att se vad som gömmer sig i paketen.

Kommer ihåg en av dom första leveranserna som kom med färdiga produkter. 
Richard och Fredrik kom hem så förväntansfulla. Att få se glädjen när dom såg den färdiga produkten är ett minne jag ska försöka bevara. 
Det ligger mycket jobb bakom det hela och tänk er att se resultatet av något man skapat själv, det är stort. 

Även fast jag inte förstår mig på allt så har jag förstått att dom sitter inne på otroligt mycket kunskap dom här grabbarna, dom vet vad dom sysslar med. Jag är så glad att dom satsar för det är dumt att låta det gå till spillo. 


Kommentera här: