Dålig förlorare

Började dagen med en stadig frukost och lite shopping, nu kunde jag inte hålla mig längre så när jag hittade ett par mörkblåa jeans på levi´s store så slog jag till, köpte ett par i svart också. Så två jeans blev det i dag.
Laddade upp med vatten och gick till poolen. Låg där i ca fyra timmar idag, kändes inte som det var lika varmt idag och det var otroligt skönt och välbehövligt. Bara slappa vid poolen och vifta på en servitris och beställa dricka.
Blev bara lite smått och gott att äta under dagen så det blev en tidig middag vid sex tiden.
Vi åt på "torget" inne i vårt hotell, italienskt idag igen, osttallrik till förrätt och risotto till huvudrätt, allt smakade väldigt bra.
Så var det dax för casionot och konstigt nog tror man ju att man ska vinna... prövade alla olika tekniker men inget verkade funka. Inte änns min vattentäta att satsa lite och vinna lite hela tiden=) blev istället förlust för oss båda idag och dåliga förlorare som vi är hade vi inte lust att göra något annat.
Ingen galen utekväll med tatueringar och giftemål och allt vad man kan hitta på, men lika bra är väl det.
Imorgon ska vi försöka komma iväg ganska tidigt för att åka till Grand Canyon, så kommer vi tillbaka hit på lördag igen innan vi flyger till New York på söndag.
Så några bilder...
Poolområdet på Venitian.
 
 
Så delade dom ut isglasspinnar
 
Så lite slappa på rummet innan vi gjorde oss iordning för att gå ut igen

Ostbrickan som fick bli förrätt...
Så risotto
 
...och pizza...

Eldshow i form av ett vulkanutbrott