Mitt i veckan

Idag har jag varit och inhandlat mer saker till jobbet. Tog en ride ner till stan och köpte bla pepparkakor som vi gick runt och bjöd alla på. Tanken var att vi skulle få flest möjligt att anmäla sig till julfesten nästa fredag. Vår plan lyckades bra och det är många som kommer. Trevlig!
Nästa vecka ska mat och dryck inhandlas och andra saker som ska ordnas till festen.
Idag var bårde Richard, Sebastian och jag på gymmet, jag hade hunnit med och springa lite innan grabbarna kom så det blev bara några övningar sen gjorde vi sällskap hem.
Jag köpte risgröt när vi var i Sverige som jag blev så sugen på så vi hoppade maten och åt gröt och mackor istället. Var tvungen att få något i mig med det samma när vi kom hem och skulle vi laga mat skulle det bli så sent.
Inte lika trött idag men inte heller riktigt i form.
Gjorde en välbehövlig manikyr idag oxå, tänk vad lite lack kan göra. Vad skulle man göra utan lack, smink och andra produkter man använder? Egentligen använder jag knappt några produkter, är faktiskt lite anti vad det gäller krämer iaf. Men lite smink kan väl inte skada för att må lite bättre.

Kommentera här: