Hem ljuva hem

Sov ganska länge och sen tog jag cykeln och trampade in till stan. Blev ju aldrig att jag träffade Sara igår så då tog jag en tur till hennes jobb och hälsade på idag istället. Sen hann jag inte då mycket mer än att packa och äta så var det bara att ta sig till stationen.

Resan till Oslo kändes längre än vanligt och jag kände mig lite filurig så det var nästan så jag trodde jag fått nån bacill. Men nu känner jag mig bra igen så det var kanske bara lite resfeber. Richard kom och mötte mig, hade inte bett om hjälp men det var nog tur att han kom ändå för jag hade en del packning.

Lagade en pasta carbonara till middag så började jag pyssla lite med morgondagens middag. Lite oklart fortfarande vad som egentligen händer och fötter imorgon så vi gick ner och hörde hur tankarna gick här nere. Känner att vi tar det som det kommer imorgon och jag är helt övertygad om att det blir toppen. Det blir iaf här nere vi äter imorgon och så kommer Patrik och Sofie. Alla ska ta med sig/göra något att bjuda på så det blir nog mycket med god mat.

Kommentera här: