Tröstätit

Jag saknar Richard, känner mig faktiskt lite ensam om kvällarna. Första tiden "unnade" jag mig själv med godis och snacks varje kväll och men det håller ju inte i längden.
Så därför sa jag till mig själv att det fick vara nog och visst är det svårt, behöver kanske den där chokladbiten ändå...:) var mer att det blev en chokladbit och sen en till och så lite annat godis och så en liten skål med chips och så vidare. 
Å inte har det blivit någon alkohol heller i det sista.. men det känns inte ett dugg jobbigt när man är själv, det blir mer socialt så i helgen blir det nog vin igen. 
Men oavsett, med eller utan godis så saknar jag Richard här hemma på kvällen. Vi ses ju varje dag men då är det så mycket så hinner ju knappt prata. 
Imorgon öppnar Cavour butik nummer tre och det har bidragit till mycket jobb. Och kommer bidra med mycke jobb i fortsättningen oxå. 
Förra torsdagen öppnade dom i Rådhuspassasjen och i morgon på Skøyen. Så imorgon blir der öppningsfest på kvällen.

(null)

Kommentera här: