Allt man önska sig

Här har ni mig 32år, inte en rynka som ni ser. 
Överraskades med frukost på sängen och så hade vi en riktig mysmorgon... 
(null)


Eller vänta nu... riktig så var kanske inte sanningen. Förutom frukosten på sängen då, som var god, väldigt god faktiskt. Men som slutade med brottning och sparkar. Richard drog iväg till jobbet och Stella flippar över en filt som låg i sängen och skriker i minst 30 min. Lite mer beskrivande bild kanske med ett ansträngt smile, en busig 3-åring och Stella som är helt slut efter sin lilla show. 
(null)

Å faktiskt så känns det ju redan som jag har allt man kan önska sig. Har turen att blivit mamma till dom två mest fantastiska små tokarna. En blivande man som känner mig inifrån och ut som gör att jag känner mig trygg och älskad. Allt annat är bara bonus.
 Å den som väntar på något gott... 

Kommentera här: