Vilken karl man har

Jag blir så imponerad av Richard. När vi var i Spanien fick Richard reda på att han hamnat på listan "15 mektigste motepersonlighetene i Norge" å hamnar på en 4e plats! Alltså det är så häftigt! Detta är med YME och vad han har lyckas åstadkommit där under åren. 
(null)


Sen igen utan hans vetskap hamnar han på mittuppslaget i Finansavisen i lördags... Jag menar att det är ingen slump att han hamnar där, han är bara riktigt bra! Å då måste jag få skryta lite:)
(null)

Detta är ju med YME han har uppmärksammats men jag kanske till och med är mer imponerad över jobbet han gör med Cavour. Märket dom startat, butiken dom byggt upp och nu är dom igång med att öppna fler butiker. 

Han kan min man!  (Förhoppningsvis min man iaf om allt fortsätter att rulla på) 

Kommentarer:

1 Annika:

Det är klart att du ska skryta - mycket! ❤️

Kommentera här: