Dagarna i Spanien

Tisdagen, dag 1 på semestern började ju med lite regn. Stella och jag gick lite i butiker men det var lite som var öppet på en röd dag. På jagkt efter ett par skor och visst hittade vi det. Kanske inte helt vad jag tänkt mig men S blev ju iaf himla nöjd. 
(null)

På kvällen gick vi på internationella ferian och åt och barnen fick åka lite karuseller. Dom tyckte det var superkul och det var svårt att få med dom hem:) 
(null)

Dag 2 såg ut att bli bättre väder så vi packade oss til stranden. Var bra väder i ungefär 10 minuter sen så frös vi alla. Vi gick hem och efter lunch var det bättre så då gick vi upp till poolen resten av dagen.
(null)

Avslutade med restaurang som gick över förväntan med barnen. Vi åt på ett ställe där vi kunde sitta ute och bayrnen kunde springa lite på torget utan att det störde. 

Dag 3, torsdag, åkte vi till Richards moster Ullis och deras Casa som inte är så långt härifrån. 
Var där och badade lite i poolen och lekte. Åkte och tog en lunch på Trocadero och så tillbaka till Ullis och Mats. När vi sen kom hem därifrån hade Annika kommit från Sverige och vi lämnade barnen och åkte iväg till Richard kompis Ace. Middag med han i hans tjej som blev till en fest. Trevlig kväll men avslutade tidigt. Kl 12 var vi nog hemma och det är tidigt för stt vara i Spanien. 

Dag 4, idag. Har jag ödslat en hel dag i sängen. Så ovärt. En hel semesterdag åt spillo bara för att jag mådde så dåligt. Orutinerat kan man tycka. 

Kommentera här: