JJ 3-år

Idag är det faktiskt John-Johns födelsedag. Känns sååå konstigt eftersom vi har hållit det hemligt. Han vet ingenting och vi har inte firat.
Anledningen är dels för att vi kom hem från semestern en dag innan och för att Richard jobbar/är på middag idag. 
Hade köpt paket som står färdigt så vi hade ju kunnat ha frukost firande men bestämde mig för att allt får bli på fredag.
Känns lite hemskt att ljuga så men tror han uppskattar der mer om vi kan göra något extra och att Richard oxå är hemma. 
Därför har han inte firats på Barnehagen heller. 
Vår John-John är alltså 3 år! Kan såklart inte förstå att han blivit så stor. Finns så mycket fint att skriva om honom att jag skulle kunna skriva hur långt inlägg som helst. Min fin älskade pojke❤️
(null)

Kommentarer:

1 Farmor:

Jag håller med, det känns så konstigt att inte ringa och gratulera. Men i morgon blir det så bra för honom. Kram

Svar: Ja, blir bra imorgon med firande hemma och i Barnehagen:)
Klara Hägg

2 Hannah:

Vilken tur att inte vi förstörde allt och ringde och sjöng på FaceTime då! Haha hade kunnat bli hur fel som helst. Joakim var inte hemma så därför tänkte jag göra det senare men som tur var skickade jag ju sms först. Kommer bli sååå mysigt och roligt imorgon! Rolig historia när han blir större. Puss på er

Svar: Han misstänkte ingenting, så han har inte avslöjat vår vita lögn och längtar till bursdagen sin i morgon:)
Klara Hägg

Kommentera här: