Hemmapåsk

Jag tycker att det är skönt att få några lediga dagar hemma. Inte bara en helg utan även några extra. Vi har såklart varit sugna på att åka iväg men är så mycket med annat så vi blev tillsist kvar i Oslo. Jobbet tvingat jag mig hålla borta ifrån till åtminstone söndag, har varit allt för mycket i det sista så jag känner att orken och humöret inte varit så bra i det sista. 

Idag har vi ordnat en del här hemma på förmiddagen. Tagit bort det gamla larmet som har suttit på väggen och irriterat i 5 år nu. 
Är lite sånna saker jag önskar att göra men nu när man har tid kommer jag inte på fler, orkar inge större projekt. Iaf inte idag;) 
Lite påskpynt å sånt fick det därför bli. 
(null)


Eftermiddagen tillbringade vi i Østmarka med kompisar. Korvgrillning, längdskidor och pulkaåkning. Härligt soligt och njutbart att sitta där i solen och värmen. 
(null)

Kommentera här: