Laddad för jobb

På tisdagen flög Richard iväg till Italien och det känns som att jag har jobbat sedan dess. Jag var på Regnskap och började lära mig en liten del av allt som ska läras. Mycket, spännande, svårt och kul så sen dess har jag inte kunna släppa jobbet. Blivit sena kvällar och är inne i en period nu där jag egentligen vi få ordning på allt på jobbet. 
Brukar vara så en vecka eller två till man inser att man inte har tid å kapasitet. 
Men det är något med nytt år som gör att man drivs, nu ska banne mig 2018 bli ordning och reda på jobbet. 
Personliga nyårslöften struntar jag i men planen med jobbet ska jag kämpa för. Såklart går det lite hand i hand med personliga mål och utveckling även fast det jobbrelaterat. 
Hoppas att motivationen håller i sig och att jag ser resultat:) 

Kommentera här: