5-årig förlovningsdag

Efter en vecka med dag-och kvällsjobb för Richard avslutade vi jobbveckan riktigt lyxigt. 
Hämtade barn och dukade fram fredagsbricka. När barnen skulle sova åkte Richard och jag in till stan. Annika passar barn. 
Fem år sedan han överraskade mig rejält och gick ner på knä och friade. 9 år sedan vi blev ett par❤️
(null)

Å visst kan han skämma bort mig ordentligt min Richard. Och fortsätter att överraska. Checkade in på Grand och så upp i baren och tog oss en drink.
Sen var bord bokat på Kontrast och en fantastisk middag. Helt i min smak, så spännande, nytt och gott. Inspirerad! 
(null)

Nöjda efter middagen å det är då man känner sig extra bortskämd att få njuta lite extra. Hotellnatt med hotellfrukost. 
(null)

Nu suger jag ut dom sista minuterna innan utcheckning och ligger å ser på OS i sängen, å bloggar lite ;) 
  
(null)

Kommentera här: