Planera tankarna

Jag är nog lite dålig på att ha många bollar i luften, eller rättare sagt många tankar i huvudet. Känns inte som att man får någonting gjort när man inte blir färdig med saker och ting. Men nu börjar det falla på plats. 
Sängarna fick jag ju ordnat igår. Idag blev jag färdig med det viktigaste på jobbet.
Paketen är inslagna och ligger under granen så nu kan jag börja tänka på nästa steg. Julafton, mellandagarna och nyårsafton. Sen när det är över vet jag vad jag ska börja tänka på och planera, Thailand:) 
Jag tycker om att planera tankarna, att jag bestämmer mig för att det ska jag tänka på nu. Eller imorgon på väg till jobbet kan jag tänka på det. Då kan jag släppa saker för stunden. 
Jag säger ofta att "det har jag redan tänkt på" eller "jag tänkte såhär". Richard tror mig knappt men med åren har han börjat förstå mer hur jag fungerar, och tänker. Så därför kan det ibland bli lite kaos när han vill göra något när jag tänkt något annat om det kommer för tätt in på och jag inte hinner tänka om. Även jag har blivit bättre med åren och kan gå med på saker utan att tänka massa före.

Mycket tänka nu:)

Nu ska jag göra en översikt i tankarna på kommande dagar och sen sova så får jag djupdyka i tankarna dag för dag senare:) 
(null)



Kommentarer:

1 Hannah:

Haha nog ditt roligaste inlägg någonsin! Har aldrig blivit sååå förvirrad av att läsa något du skrivit.😂😂 Gillar att du ska tänka på nyår - slipper jag tänka på att jag ska tänka på det då?😄 Thailand?😱😘

Svar: Ja, om det ska bli lika bra som förra året är det dags att börja tänka på nyårsfirandet;)
Klara Hägg

2 Karin:

Hoppas du får lite ledigt från allt tänkande😊😘 tack för det fina julkortet, hälsa familjen. Kram

Svar: Har tänkt att jag inte ska tänka så mycket i jul;)
God jul till dig och dina fina😘
Klara Hägg

Kommentera här: