Våren var här i helgen

Najjs helg måste jag säga, dom flesta håller nog med om att det är underbart så här på båren när det börjar bli varmt och vi kryper ur våra hålor. 
Igår var Stella och jag ute på cykelträning, hon cyklade och jag joggade 5 km runt i området. 
(null)

Så bjöd vi över Johan, Jenny och Elliot på en lunch. Grillade kebabspett och åt ute. Är lixom lättare även det, att bjuda när man kan vara ute. 
(null)

Sen har det varit en del annat som hör våren till på schemat i helgen. Putsat fönster, krattat i trädgården, sopat och tagit bort löv ur rabatter. Barnen som inte sett några av grannarna under vinterhalvåret har lekt både här och där. 
Idag kom även Annika hitmed sig hade hon bl.a. fina gardiner till lekstugan. Supergulligt blev det. Jag tror faktiskt den kommer användas en del nu framöver. Jag har väl som projekt att göra klart den. När man nu ska få tid till det. 
(null)

Kommentarer:

1 Karin:

Vida frågar ofta om Stella, om de kan leka någon dag😊

2 Karin:

Vida frågar ofta om Stella, om de kan leka någon dag😊

Svar: Åhh😍 visst kan dom leka någon dag, vi kommer till v-vik runt 17 maj
Klara Hägg

Kommentera här: