Avslut

Känns som att denna vecka avslutar något.. kankse beror det på att vi ställt om till vintertid. Att jag tvingats ta t-bana på grund av frost och halka, att Richard är tillbaka på YME i veckan eller att oktober snart är över. 
Jag vet inte vilket det är eller en kombination av allt men avslutat veckan har vi gjort. Jag är helt slut, har faktiskt redan gått å lagt mig i sängen. 
 
Veckan började ju med lite extratid med barnen och sen blev det extra jobb resten av veckan. 
Richard jobbade igår så då var jag och barnen hemma. En tur till sentret och lekparken hann vi med oxå. Vissa sånna dagar kan vara dom bästa och vissa blir ibland sega. Igår var en bra dag. Så har vi ju haft övernattning i helgen, på fredagen sov Stella hos Charles och på lördagen sov Charles hos oss. Det är ju bara så mysigt.
idag hade vi däckbyte på agendan sen var det lite småfix ute, krattat löv å plock. Kom ut på en löprunda oxå och Stella insisterade på att hon skulle med. Jag tänkte att hon får väl bli med så länge hon orkar och hon körde på.. efter 1 km frågade jag om vi skulle hem istället men hon ville fortsätta, blev 1,6km jogg tillsammans innan vi var hemma igen, då ville hon ut igen å visa Richard.. sprang väl knappt en halv km då innan hon blev för sliten. Då gick jag samma runda med JJ för att mäta hur långt det faktiskt var innan jag tog mig ut på en egen jogg. 
 
Ansiktsmålning på sentret
 
 
söndagsplock framför teven innan båda däckade i soffan å fåtlöjen 
 

Kommentera här: