Biverkningar

Vid lunchtid idag började jag vakna till liv, gårdagen var en mardröm. Vaknade upp och ryggen kändes ändå ganska bra, men jag var illamående och yr. Richard hade åkt till jobbet tidigt så jag försökte så gott jag kunde att hjälpa barnen. Fick lagat gröt och börja på matpacke men sen blev jag liggandes. 
Tack och lov för att Ida hade tid till att hjälpa mig så hon fick göra klart matpacke och klä på barna för att sen gå med dom till dagis. Jag blev liggandes. Hela dagen. 
Enda förklaringen är att jag inte tålde den starka medicinen jag tog för värken i ryggen och när man ser på biverkningarn stämmer allt in. Men att det skulle hålla i sig  så länge hade jag aldrig kunna tro. Fick inte behålla något jag åt eller drack, huvudvärk, svettningar, trötthet, snurrig haha ja allt stämde verkligen. 
 
Morgonen var lite bättre men inte en chans att ta sig ur sängen. Gjorde ett försök men blev liggandes. 
När jag började piggna på mig kunde jag jobba lite. Fördelen och nackdelen med ett flexibelt jobb. 
Å nu mår jag ändå bra, ryggen gör fortfarande lite ont men det ska mycket till innan jag skulle våga ta en till tablett för den smärtan:) 
 

Kommentarer:

1 Hannah:

Men vad har hänt? Låter ju helt fruktansvärt!! Hoppas du mår bättre nu vännen. Stor kram

Svar: Hade ont i ryggen men det var tabtetten som tog kål på mig😂 nu är det nästan bra igen:)
Kram
Klara Hägg

Kommentera här: