Nya utmaningar

Nu har jag jobbat färdigt för i år. Jag trivs så otroligt bra med mitt jobb och ser mycket fram emot 2018. Tänk så mycket jag fått lära mig det gångna året.

Lite i taget har jag tagit över mer och mer av regnskapet och nu är det meningen att jag ska stå på egna ben. 
Är såå mycket mer som jag måste lära mig och det känns värdefullt då allt jag lär mig kommer jag få användning av. Klart man kan studera och få fördel av det men möjligheten att jag ska få lära mig allt och samtidigt jobba med det gör mig tacksam. 
Kommer säkert kännas tufft i perioder men jag är helt övertygad om att jag kommer fixa det. Nu kör vi! 

Kommentarer:

1 Karin:

Tack för det fina julkortet. Vida blev extra glad och undrade om hon och Stella kan leka nån dag😊😍

Svar: Så kul:) vi kommer till Västervik när mormor fyller år är planen, 25 februari. 😘
Klara Hägg

Kommentera här: