Föräldramöte och knøttesang

Idag var det föräldramöte i Barnehagen. Å även fast jag gärna skulle gått tyckte vi att det var bättre att Richard var på plats. 
Jag bestämde mig i sista sekund för att ta med barnen på knøttesång som började idag igen efter sommaren. 
Man kan ju ledig veta hur det kommer att sluta men jag tog risken. 
Gick väldigt bra och kul att se skillnaden på Stella bara sedan innan sommaren, på JJ oxå för den delen. 
Innan sommaren var Stella med men hängde inte helt med i rörelserna och sångerna utan körde mest sitt eget race. JJ kunde ju inte gå så honom hade jag hyfsad koll på då. 
Nu var Stella med på sången och rörelserna på ett helt annat sätt och JJ var mer intresserad i allt annat än sången och ville inte sitta still. 
Men det gick bra och det var kul att vi gick dit. Sen fick Richard återberätta föräldramötet gör mig när han kom hem.

Kommentera här: