Läkarbesök och pärlor i näsan

Eftersom vi inte fick någon hjälp på akuten när vi var där med Stella gick vi till läkaren här idag. Han skrev ut pencilin så nu hoppas vi att hon snart blir bra. 
Richard han jobbade en stund i morse och då pillade Stella in pärlor i näsan, inte en pärla utan tre!! Gissa om man får dåligt samvete att man inte märker det, dessutom inte förens hon redan pillat in två och tredje på väg.  
Dom två första var ju enkelt att ta ut men den sista fick sitta till Richard kom hem så vi kunde hålla fast henne. 
På eftermiddagen lekte Stella med Hanna, först hemma hos henne sen här. 

John-John nämner jag knappt i mina inlägg och det är för att han mest bara hänger med. Gör inte så mycket västen av sig och Stella är minst sagt i fokus när hon är hemma. Min pappa och John-Johns mamma brukar hon säga. 

Kommentarer:

1 Carina:

Lilla Stella, bli frisk nu❤️

Svar: I morse klagade hon på smärtor men sen har hon inte sagt något så jag tror det är på väg...
Klara Hägg

2 Anonym:

Jag håller tummarna att det har vänt nu💕

Kommentera här: