Julafton

Idag känns det som jag går och väntar på tomten, för idag kommer mamma och pappa:) 

Som jag har längtat! Ska bli så kul att få ha dom här och till skillnad från förra gången har jag inte en lång lista på saker som ska göras. 

Dom åker bil från Gävle och med sig har dom saker jag önskat mig men säkert lite som jag inte önskat mig oxå, brukar vara så:) 
Är mycket som man inte trodde fanns kvar (från när jag var liten) som på något magiskt sätt lyckas komma fram igen. Ska bli spännande att se vad pappa lyckats hitta denna gång. Därav känslan att tomten kommer idag:)
Sen har dom ju med sig fåtöljerna som ska kläs om och det tycker jag räcker gott och väl som projekt för helgen, för jag behöver nog lite hjälp med det.

Annars har vi ju två små som vi hellre lägger tiden på och så unnar jag även mammsen och pappsen lite semester och "bara vara" tid när dom är här. Hoppas att det blir lite bättre väder en vad som är sagt så vi kan vara ute. 

Kommentarer:

1 Ida:

Åh, ha det så mysigt!! 😊

Svar: Ja, hoppas på en bra helg och att barnen är på sitt bästa humör. :)
Klara Hägg

Kommentera här: