Sovmorgon

Spelar ingen roll hur tidigt man gå och lägger sig för man känner sig fortfarande aldrig utvilad när S vaknar. 
Richard fick ansvaret i morse och han måste ha fått henne att somna om. 
Nu vaknade jag av mig själv och känner mig utvilad, sååå skönt. 
Richard ligger här och sover och S sover hon oxå. 
Idag kommer Joakim och Hannah med deras Vilma, så jag ska ordna en lättare lunch. 

Vädret sen vi kom hem har varit ganska tråkigt och inte speciellt lockande att gå ut. Igår var jag inne hela dagen och gjorde så lite som möjligt. 
Låg och kolla på serie (oitnb) när S sov och alltså ingen som helst nytta. Richard jobbade så vi var ensamma på dagen. 
När han kom hem gjorde vi varma mackor och kollade på fotbollen. Var en riktigt spännande match igår och jag kollade på hela faktiskt:) 

Kommentera här: