Besök på kantarellen

Idag var jag å vägde Stella, 6300g väger hon nu. Jag som tyckte hon var så tung så var säker på att hon skulle väga upp mot sju kilo. Kanske bara jag som blivit svag:)
Andra gången jag var på Kantarellen den här veckan. I onsdags var jag där på vad jag trodde en vanlig uppföljning med läkaren.. Hade glömt bort att jag bokat tid för cellprov:) 
Jag glömde inte tiden bara varför jag skulle dit..
Hursomhelst var det ju väldigt bra att det var cellprov som skulle tas, DET ÄR SÅ VIKTIGT! 
 
Å så har S rullat igen:) den här gången såg jag det inte. Två gånger när jag var inne i köket och inte kollade på S hade hon rullat över på mage. När jag sen försökte smygfilmade var det som hon förstod vad jag höll på med och var inte alls intresserad av att visa upp sin nya talang. 

Kommentera här: