Julen 2014

Trotts att vi haft många dagar i jul har dagarna fyllts med olika aktiviteter. 
Sist jag skrev hade Richard och jag varit iväg på spa med middag och övernattning. Det var så fantastiskt härligt att kunna släppa allt annat. S var hemma med mormor och morfar vilket hade gått jättebra. Det var pricken över i att få komma hem och höra att det gått bra och att S varit nöjd och glad. 

Julafton firades med min familj. Känns så bra att vi börjar bli några fler på julafton och det bästa av allt är ju ändå barnen. Är så härligt att se spänningen och förväntningarna. 
Med min släkt firar vi en dag och i år blev det på julafton. 


Juldagen och annandagen firade vi med Richards släkt. Helt otroligt att vi fick till det även i år, hade jag aldrig trott. 
Största delen är ju trotts allt Richards familj nu när vi förökat oss och fler blir vi. 
Juldagen avslutade vi med sällskapsspel och många goda skratt. Sen åkte vår lilla familj till sommarstugan där vi bor i år. 

På annandagen var det promenad och korvgrillning på schemat. Tur att temperaturen inte sjunkit så mycket så vi kunde bli ute en stund. Var supermysigt att vara ute och faktiskt göra något så det var en hit. 
Sen var det julklappsspel enligt tradition. Men kändes väldigt lugnt och sansat i år... Har vi blivit vuxna? 



Är helnöjd med årets firande, har fått med lite av varje. Tror att det är det är sjätte året Richard och jag firar ihop och det känns lite konstigt att inte fortsätta fira på samma sätt alltid. Å ännu konstigare känns det nog för Richard som alltid har firat med många människor. 

Kommentera här: