Krävande?

Richard började dagen med sitt sista PT pass.. nu gäller det att fortsätta på egen hand. Är svårt att hinna med allt med ett krävande jobb och en krävande flickvänn:)
Jag vill ju bara att han ska vara hemma med mig hela tiden.
Så vill jag ju ha massa kärlek, rent och fint hemma, mat på bordet, rena kläder, nya kläder, pengar?... ja, listan kan göras lååång.
Menar ju såklart inte att Richard ska stå för allt, utan att vi hjälps åt.

Själv körde jag intervaller ute idag, har en app som jag ställde in på lagom långa intervaller men den fick fnatt så jag körde lite på måfå. Men blev 7km och det märktes inte alls på samma sätt när man kör samma fart hela tiden. Tog lite längre tid men det kändes inte så.
Maten blev pytt från kylen... Titta, lukta, smaka är huvudregeln när man väljer ingredienser sen är det bara köra på. Blev massor med godsaker i pytten idag:)


Det har varit ganska lugnt på fotbollsfronten nu ett tag men nu är det igång igen. Men nu är det lite mer intressant iaf än Champions league. Nu vet jag iaf vilket lag jag ska heja på. Så som ni kanske förstår sitter vi å kollar på fotboll.
Så har vi börjat se på en ny serie, Alcatraz. Har sett två avsnitt och vi kommer nog fortsätta, perfekt att se ett avsnitt när tiden är för knapp för en film.

Kommentera här: