Trevligt när ett sånt här mail dimper in:)

Hei

Jeg gjør sjelden slike ting som dette, men føler i dette tilfelle at det er på sin plass.

Jeg vil takke for fantastisk god service i forhold til en sak jeg hadde hos dere. Grunnet ferie, leverte jeg telefon personlig til en lyshåret svensk dame i deres resepsjon på Bryn.
Hun var meget behjelpelig og holdt meg oppdatert i saken underveis. Hun ringte også å spurte om avklarende spørsmål i forhold til saken. Hun fikset også slik at jeg fikk telefonen tilbake etter kun 2 dager.
Dette føler jeg er noe av den beste servicen jeg har fått, sender denne mailen da hun bør få høre at hun gjør sin jobb til det fulle og det hele.

Håper dere kan videresende mailen til hun. Da jeg ikke fikk navnet hennes eller takket hun, dette fordi jeg var meget stresset i forhold til avreise til Island.

Håper også dere kan sende denne mailen oppover i systemet deres, da en slik tilbakemelding er noe sjefene hennes burde se. Hun går foran som et godt eksempel!

Ha en riktig god påske.

MvH
Simen Borglin Knudsen
Fenrik/Kadett
Sjøkrigsskolen/Royal Norwegian Naval Academy

Kommentarer:

1 kent:

riktigt roligt med sån uppskattning, grattis!

2 Annika:

Du är en pärla - alltid! kramkram

3 Sophia:

Vad kul! du är grym!

4 Carina:

Att få en sådan bekräftelse på jobbet är ju toppen. Men jag blev inte förvånad.

Kram

5 Anonym:

Att få en sådan bekräftelse på jobbet är ju toppen!!

Kram

6 Anonym:

Att få en sådan bekräftelse på jobbet är ju toppen!!

Kram

7 Nathalie S:

WOW - vad grym du är!!!! Ses snart!

Kommentera här: