Hem ljuva hem

Gav oss iväg kl 7 imorse och två timmars körning till Katrineholm där mamma och pappa fick släppa av mig innan de fortsatte vidare till Gävle. Jag hoppade på tåget som går hela vägen till Oslo utan byten. Så resan hem var betydligt mer behaglig än ditresan. I Oslo halv tre och då gick jag till Richards jobb, där var Kent och Annika med Charles. Så vi promenerade hem allihopa, utom Richard då såklart som var tvungen att fortsätta jobba.
Lite ivrig att testa toalettgrejerna när jag kom hem så började med det. Kent hjälpte till och jag tror att vi fick det till att fungera, gör iaf det nu så det är bara hoppas på att det håller. Skönt att inte behöva köpa nytt.
Packa upp och tvätta med en gång, annars är det lätt att det blir liggande.
Nu vilar vi upp oss lite uppe hos oss och väntar på att Richard ska komma hem. Sen är det fotbollskväll med önskemål om att få det som på en fotbollsbar, hamburgare på menyn och fotbollstokiga människor ( jag får väl låtsas). Mysigt att vara hemma igen och det är så kul att umgås med familjen. Först massor med min familj i tre dagar och nu Richards familj i några dagar. Gillar!

Kommentera här: