Lördag

Helt otroligt att jag kommer in på en tid på 44.59, känns helt overkligt att jag klarade målet med 1sek!! Milen på under 45min.
Har fortfarande inte smält det och igår här resultatet visades blev jag tokglad och kollade resultatet flera gånger för jag tänkte att det stod fel.. Har kollat det idag också utifall jag sett fel igår men det ser ut att stämma.
Efter loppet kände jag mig inte helt nöjd, men det kan jag minst säga arg jag är nu:)
De flesta av oss igår gick till jaeger efter loppet och tog en pils, Richard ringde och så kom han oxå dit. Han tog med sig Ida och Sebastian och ett gäng gotlänningar. Jac hade pratat med Jenny och jag tyckte de oxå kunde komma. Blev ett gäng men de flesta försvann rätt tidigt. Tillsist var deg bara Richard och jag kvar med 4 gotlänningar:) vi satt ett tag innan det var dax för mig att gå hem och duscha.
Pratade ned Patrik och Sofie och bestämde att vi åker dit på middag. Väldigt spontant och vi hade inte så mycket att bidra med så vi tog med oss två lite finare viner och mozzarella ost. Det blev ju en riktigt lyckad middag måste jag säga. Eftersom vi kom dit ganska sent dröjde det inte länge till klockan blev mycket. Halv två ringde vi en taxi och åkte hem. Jag var lite sugen på utgång till en början men efter middag och vin kände jag att det var sängen som lockade mest.

Supergod paj med ananas och kokos, den måste jag göra någon gång
image descriptionimage description