Söndagsmiddag med familj

Började dagen med en promenad i regnet, eftersom klockan inte var så mycket så lät jag dom andra sova och gick ut på en runda för mig själv. Så när jag kom hem ordnade jag med frukost och väckte Richard och Annika.
Annika gick ner och badade Charles och Richard gick ner en stund efter. Jag var kvar uppe och möblerade om i kylskåpet, igår när jag skulle sova låg jag och tänkte på hur jag skulle ha det så det var bara att omorganisera det hela imorse=) Ringde mamma och pratade med henne och sen kom alla upp hit. Vi klädde på oss och gick ut i det fina höstvädret, inget regn som imorse, utan nu sken solen. Gick ner på bryggan och Annika vela så gärna äta på Fridays, då fick hon bjuda också=) tacktack!
När vi kom hem var vi alla trötta så efter en stund låg vi och sov, sov nog inte längre en 20min och sen kollade vi på teve hela kvällen. Sebastian åkte iväg och jobbade och vi försökte hålla Ida och Charles kvar uppe hos oss så länge som möjligt. Kent kom nämligen senare på kvällen och överraskade men Ida hade hunnit ner fem minuter innan.

Kommentera här: