Baka liten kaka

Jobbade 7-19 igår även fast det var guldväder. Åkte direkt hem till Johan och Jenny efter jobbet och grillade hamburgare. Sophia är i byn och hälsar på så hon var också där. Så kul att träffa henne! Blev sittandes där till klockan elva innan jag cyklade hem.
Richard hade en liten centerfest igår på jobbet men han var till och med hemma före mig så det blev en lugn kväll för oss båda. Bäst det när vi skule upp och jobba.

Idag har Richard hjälpt Sebastian och Ida med de sista grejerna, nu skulle de flytta ur de möblerna som stod där som de inte ville ha. Så nu börjar dom komma i ordning där nere.
Jag valde mellan en joggingtur eller baka, det blev baka så hann jag med att laga mat och tvätta också.
Vet inte säkert vad jag snodde ihop för kakor, mördeg med mandelmassa i, och så en liten mandel som dekoration=)
Nu blir det en kvällsfika...

Kommentera här: